Mityba menopauzės metu

Šis moters laikotarpis – unikalus, kupinas pasikeitimų viduje bei išorėje, kartais – kiek neraminantis, bet lygiai taip pat gražus

Mityba menopauzės metu | Kaip numesti svorio menopauzės metu

Sveika ir subalansuota mityba menopauzės metu yra ypač svarbi. Šiuo metu (paprastai nuo 45-55 m. amžiaus) moterys patiria svarbius organizmo pokyčius, kurie turi įtakos ne tik fizinei, bet ir emocinei mūsų savijautai. Jau esu ne kartą sakiusi, kad norint pagerinti mūsų bendrą savijautą (kad ir kokios ligos ar gyvenimo etapai mus bekamuotų) visuomet svarbu atsižvelgti ir į tai, ką valgome.

Kalbant apie mitybą menopauzės metu, net ir patyrę šios srities gydytojai sutinka, jog šiuo moters gyvenimo etapu svarbu sureguliuoti mitybą. Maistas – kelias geresnės savijautos link, būdas užkirsti tam tikrų simptomų atsiradimą (arba sumažinti jau atsiradusius).

Į mane šiuo klausimu besikreipiančias moteris patikinu, kad menopauzės metu BŪTINA valgyti kuo įvairesnį, sveiką ir subalansuotą maistą. Tad nuo šiol, savo kiekvienos dienos meniu siūlau šiek tiek pakoreguoti. Menopauzės metu svarbu:

  • padidinti suvartojamų daržovių kiekį;
  • nepamirškite suvartoti pakankamai skaidulų;
  • išgerkite bent 7-8 stiklines vandens per dieną;
  • druską bei cukrų vartokite su saiku – taip išvengsite galimo kraujospūdžio padidėjimo;
  • venkite alkoholio, kuris gali paskatinti karščio bangų menopauzės metu atsiradimą;

    Subalansuota, sveika mityba menopauzės metu padeda sureguliuoti ne tik svorį, bet ir palengvina simptomus. Tuo atveju, jei išgyvenate specifinius pokyčius menopauzės metu, nedelsiant kreipkitės į gydytoją, kuris sudarys specialią, tik jums skirtą, dietą.