Kaip išvengti šventinio persivalgymo?

Naudinga žinoti

Regis, toks elementarus klausimas, tačiau daugeliui vis dar sunku rasti atsakymą, kaip išvengti šventinio persivalgymo. Būtent dėl to, artėjant didžiausioms metų šventėms, kurios neatsiejamos nuo gausaus vaišių stalo, noriu su jumis pasidalinti mano patarimais, kaip per jas nepersivalgyti.

Iš tiesų, vienintelis būdas – tai jausti ribas, tačiau žinau, kaip sunku kartais atsispirti gardžiam naminiam maistui. Tokiu atveju, atminkite, kad:

👉 Lėkštėje daugiausiai vietos turi užimti daržovės, ketvirtadalis baltymų (pavyzdžiui, žuvis) ir ketvirtadalis ar mažiau – angliavandenių (duona, bulvės, kitas garnyras). Taip suvalgysite daug, tačiau didžioji dalis maisto – tai naudingų vitaminų ir mineralų bei skaidulų šaltinis;
👉 Valgydami pradėkite nuo daržovių garnyro: taip užpildysite skrandį, o daugiau kalorijų turinčiam maistui liks mažiau vietos;
👉 Nevalgykite visko iš eilės – geriau pasirinkite vieną pagrindinį patiekalą;
👉 Prie stalo nesėskite alkani, prieš valgį išgerkite stiklinę vandens;
👉 Sotumas aplanko po 20 minučių, todėl nevalgykite iki persivalgymo jausmo;
👉 Norite visko? Tuomet ragaukite mažomis porcijomis, o ne valgykite;
👉 Valgykite lėtai, ilgai kramtykite maistą, šnekučiuokitės tarp valgymų.

O jei nutiko taip, kad persivalgėte… nesmerkite savęs ir nepykite. Kitą dieną pasidarykite salotų dieną, išeikite intensyviau pasivaikščioti ir taip prasivalysite organizmą

Išvengti šventinio persivalgymo gali padėti KALĖDINIŲ RECEPTŲ knygelė su gardžiais ir sveikais šventinių patiekalų receptais! ❤️ Kviečiu pasisemti idėjų 👉 Kalėdinė receptų knygelė 2021