Jūs baigėte programą!

DIDŽIAUSI SVEIKINIMAI!

Jei Jūs skaitote šį laišką, tai reiškia, kad Jūs sėkmingai baigėte 4 savaičių grožio programą!

Turbūt dabar natūraliai kyla klausimas. O kas toliau? Kaip išlaikyti pasiektą rezultatą o  gal tęsti šią pokyčių kelionę ir pasiekti dar geresnių rezultatų?


Žemiau nurodytos pagrindinės taisyklės, kurių stenkitės laikytis net baigus savo individualų mitybos planą. Jos padės pasiekti užsibrėžtą tikslą ir išlaikys Jūsų gerą savijautą bei sveikatą! 

Kasdienės mitybos pagrindinės taisyklės

#1

Visos dienos eigoje atsisakykite tai, kas saldu: bet kokios rūšies saldainių, net ir pačių mažiausių, o taip pat visokių pyragaičių. Taip pat nevartokite baltojo cukraus. Tam, kad nesinorėtų suvalgyti „ko nors saldus“ reguliariai darykite fizinius pratimus. Kiekvieną dieną mankštinkitės bent po 15 minučių. Tai tikrai padės Jums geriau jaustis. Laikui bėgant organizmas susitvarkys ir bus atkurtas tinkamas maistinių medžiagų poreikis bei pusiausvyra.

Išimtis: kartą per dieną, antroje dienos pusėje, galima valgyti kartųjį šokoladą (bet kokį jo kiekį), tačiau jo sudėtyje turi būti >70% kakavos, o taip pat galima valgyti natūralų medų (po 1 – 2 arbat. šaukštelius). Tačiau nevalgykite saldžių produktų po vakarienės – likus maždaug trims – keturioms valandoms iki miego.

Pastaba: primename, kad jeigu kyla noras valdyti saldų maistą tai yra vienas iš signalų jog Jums trūksta mineralinių medžiagų organizme. Iš pradžių Jums reikia į savo mitybą įtraukti maisto papildus kurių sudėtyje yra magnio. Kai organizmas gaus magnio (maždaug po 2 -3 savaičių) įtraukite į mitybą produktus su padidintų kalio kiekiu.

#2

Nevalgykite vaisių pusryčiams, o taip pat niekada jų nemaišykite su kitais maisto produktais. Vaisius valgykite nuo 12:00 ir geriausia iki 18:00 val.  Valgykite juos atskirai nuo viso kito maisto. Mes ypatingai rekomenduojame rinktis šiuos šviežius vaisius ir uogas: mangai, avietės, vyšnios ir trešnės, melionai, serbentai, greipfrutai, arbūzas, kokosas, bananai, mandarinai, braškės, žemuogės, slyvos, figos ir datulės.

#3

Vieną dieną per savaitę (o geriau kartą per dvi savaites) galima daryti išimtį visoms šioms taisyklėms. Šios dienos eigoje Jūs galite sau leisti valgyti viską, ko tik norisi. Geriau kartą suvalgyti vieną didelį tortą arba kilogramą saldainių, nei kasdien suvalgyti po vieną labai mažą saldainiuką.

#4

Valgant niekada neskubėkite, bet stenkitės maksimaliai pajausti maisto teikiamą malonumą. Kiekvieną kartą kruopščiai kramtykite maistą ir mėgaukitės jo teikiamu skoniu. Tai yra labai svarbu. Nors dauguma žmonių jau daug kartų apie tai girdėjo, mažai kuris tai daro, argi ne taip? Kruopščiai kramtykite ir sąmoningai pajuskite maisto skonį – tai yra tai, nuo ko prasideda maistinių medžiagų pasisavinimas ir geras virškinimas.

#5

Stenkitės neužkandžiauti tarp valgių – tai svarbu. Nuo ryto iki vakarienės visus „užkandžius“ tarp valgių pakeiskite vandeniu su šviežiai spaustomis citrinų sultimis. Kadangi, norint atkurti virškinimą ir sveiką medžiagų apykaitą, būtina, kad po kiekvieno valgio skrandis spėtų ištuštėti prieš sekančią maisto porciją. 

Pastaba. Paruošti vandenį su citrinos sultimis labai paprasta: paimkite vieną litrą vandens ir išspauskite į ją vienos citrinos sultys. Gerkite šį vandenį kai norėsis valgyti arba gerkite iš pat ryto ir iki 18:00 (po 18:00 geriau gerti gryną vandenį). Vanduo su citrinos sultimis sumažiną norą valgyti tarp pagrindinių valgių, pagerina virškinimo darbą, bei viso organizmo veiklą.

#6

Išsiugdykite įprotį su savimi nešiotis nedidelį buteliuką vandens ir gerti vandenį nedideliais kiekiais (po kelis gurkšnelius) visos dienos eigoje, maždaug kas 20-30 minučių. Tokiu būdu stenkitės per parą išgerti mažiausiai 1,5-2 litrus vandens.

Pastaba: prieš treniruote išgerkite daugiau vandens – apie 2-3 stiklines. Pačios treniruotės metu gerkite gryną vandenį po kelis gurkšnius kas 5-10 minučių. Intensyvių treniruočių metu vienos valandos eigoje turite išgerti daugiau nei 0,5 litro gryno vandens. Tai padės išsivalyti organizmą, pagerinti medžiagų apykaitą ir gauti daugiau energijos.

#7

Kiekvieną dieną stenkitės suvalgyti mažiausiai 500 gr šviežių, neapdorotų daržovių ir žalumynų. Daugiausiai valgykite žalias daržoves ir daigintus grūdus bei ankštinius. Kokia nauda kepti, garinti bei virti morkas, kopūstus, burokus ir kitas daržoves, jeigu iš jų visada galima greitai paruošti skanias salotas ar šviežiai spaustas sultis? Termiškai apdorotose daržovėse yra visiškai sunaikinamos jų maistinės medžiagos. Kai daržovės yra kaitinamos didesnėje nei 50 laipsnių temperatūroje, tuomet žūva enzimai, daugelis vitaminų ir gyvybiška augalo energija. Maisto terminis apdorojimas praktiškai gyvąją energiją paverčia negyvąja, kuri yra blogai virškinama ir teršia mūsų organizmą.

#8

Prieš vartojant riešutus, sėklas, ankštinius (žirnius, lęšius, pupeles, avinžirnius, soją) ir kruopas, reikėtų juos pamirkyti maždaug 16-20 valandų vandenyje, kuriame yra šviežiai spaustų citrinos sulčių (0,5 l vandens reikia pusės citrinos). Toks mirkymo procesas paverčia sėklas, ankštinius ir grūdinius produktus tinkamesniais vartojimui (maždaug dvigubai) ir neutralizuoja juose esančias kenksmingas sveikatai medžiagas (maždaug 30-70%).

Vėliau, po mirkymo, arba virkite juos, arba daiginkite ir valgykite žalius. Žalios sudaigintos sėklos, ankštiniai ir grūdai yra daug kartų naudingesni nei virti. Apie tai, kaip reikia teisingai daiginti grūdus, galite sužinoti mūsų sukurtuose maisto receptų aprašymuose.

#9

Reguliariai su maistu vartokite kokybiškus natūralius vitaminus, mineralus ir mikroelementus, kurie yra tarpusavyje tinkamai subalansuoti. Tai yra labai svarbu. Jau seniai yra žinoma, kad šiuolaikinio žmogaus suvartojamuose maisto produktuose trūksta maždaug 50-70% sveikatai būtinų medžiagų (vitaminų, mineralų, mikroelementų ir enzimų (fermentų)). Vietoj to juose yra daug nuodingų cheminių priedų, kurie skirti pagreitinti augimą ir laiką, per kurį augalas yra išsaugomas. Nemeluokite sau – netgi jeigu Jūs suvalgote didelį kiekį šviežių vaisių ir daržovių, kurios yra pirktos parduotuvėje, jos neduos Jūsų kūnui būtino kiekio mikroelementų ir vitaminų. Tik vaisiai, kurie yra užaugę miške, kur yra tinkamos ekologinės sąlygos, savo sudėtyje gali turėti pilną kiekį naudingų medžiagų.

Pastaba: mes pabrėžiame, kad vitaminai būtinai turi būti kokybiški ir natūralūs. Natūralūs reiškia, kad jie yra sukurti iš 100% ekologiškai švarių augalų. Jų sudėtyje neturi būti sintetinių (sukurtų dirtiniu būdu, o ne natūraliu) vitaminų. Netikėkite kritika, kurią skleidžia kai kurie „natūralios mitybos“ fanatikai, teigdami, kad bet kokie vitaminai yra „chemija“ ir taip toliau. Iš tikrųjų jau ne vieną dešimtmetį egzistuoja moksliniai metodai ir technologijos, kurios leidžia sukurti labai kokybiškus ir 100% natūralius vitaminų priedus, kurie yra pagaminti iš augalų. Tačiau tokie vitaminai, kaip taisyklė, paprastuose vaistinėse nėra parduodami. 

Jei Jus domina kokius vitaminus renkamės mes, parašykite asmeninę žinutę į FB, papasakosiu apie viską plačiau ir pakonsultuosiu. 

Ir labai svarbus dalykas pabaigai!

Jei norite būti liekna, tuomet yra kai kas, ką turite žinoti ir nuolat prisiminti. Be šio dalyko visos Jūsų pastangos bus 30% mažiau efektyvios. O svarbiausia, kad dirbdama su savimi nepatirsite tikro malonumo. Ir taip… apie ką aš kalbu?

Svarbiausia taisyklė susideda iš to, jog galite valgyti viską, ką tik norite, ir niekada neturite stengtis sulieknėti. Visuomet, bet kuriuo laiku ir bet kurioje vietoje, turite būti 100% pasiruošusi nusižengti mitybos planui ir nuo šio „nusižengimo“ gauti patį didžiausią kaifą!!! Jei Jums labai norisi kokolos, tiesiog paimkite ir išgerkite ją… 

Jei Jums varva seilė nuo cepelinų kvapo arba sukasi galva žiūrint į vitrinose gražiai sudėliotus skanius saldainius ar bandeles ir grįžus namo apie tai tik ir tegalvojate… Tuomet tiesiog nusipirkite ir suvalgykite. Žmogaus organizmas sukurtas taip, kad sugebėtų suvirškinti viską. Todėl jei jis nurijo šakutę ar kitokį tvirtą daiktą, nebus jokių baisių pasekmių. Suprantate?

Jei taip negalvosite, tuomet visos sveikos mitybos taisyklės Jums taps eiliniu stresu. O stresas, kaip žinote, yra pati svarbiausia visų ligų priežastis.

Dar keletas žodžių, kodėl niekada nereikia stengtis sulieknėti. Kai dedate pastangas, kad sulieknėtumėte, Jūs neprimate savo kūno tokio, koks jis yra dabar, o kūnas tai jaučia kaip ir Jūs pati. Dėl to atsiranda psichologinis konfliktas, kuris priveda prie dar didesnio streso.

BET svarbiausia ne tai. Esmė tame, jog reikia stengtis būti ne liekna, o sveika! Tai yra labai geras būdas apeiti sieną, o ne dažyti galvą į ją, bandant apeiti. Persivalgymas dažniausiai susijęs su sveikata. Jei visų pirma rūpinsitės savo sveikata pasitelkdama teisingą metodiką (valgysite augalinį maistą, pasirinksite teisingą gaminimo būdą, vartosite 100% natūralūs vitaminus ir t.t.), nustebsite kaip lengvai Jūsų kūnas tirpdo nereikalingus kilogramus… Ar suprantate apie ką kalbame?

Ir pabaigai pamąstymui… PASKAITYKITE ČIA >>

Nestresuokite nuklydusi, o tiesiog ramiai grįžkite į kelią, kuris veda tikslo link. Mažais, bet užtikrintais žingsneliais pirmyn. Tegul 80% Jūsų kelionėje viskas būna atlikta teisingai, o 20% pasilikite tiems nuklydimams, kurie tiesiog neišvengiami…


Su meile ir rūpesčiu, Jūsų Modesta!

Taip pat ar galiu Jūsų paprašyti mažos paslaugos? Jums tai užims tik vieną minutę.

Prašau palikite savo trumpą atsiliepimą (žvaigžudę) apie Jūsų mitybos planą štai čia: https://www.facebook.com/modestassecretlt

Man bus labai malonu Jūsų nuomone pasidalinti ir su kitomis moterimis ✨🤗